Twitter introduce câteva modificări

Alushta, Russia - November 21, 2014: Man holding a iPhone 6 Space Gray with social networking service Twitter on the screen. iPhone 6 was created and developed by the Apple inc.

Reţeaua de socializare Twitter introduce câteva modificări la platforma sa digitală, începând din 19 septembrie, în ce priveşte contorizarea celor 140 de caractere în cadrul mesajului postat de utilizatori, scrie digitaltrends.com.

Trimiterea standard către utilizatorul căruia i se răspunde prin mesaj (@nume) nu va mai fi contorizată de acum înainte în limita acelor 140 de caractere, la fel se va întâmpla şi cu ataşamentele media precum fotografiile, videoclipurile sau imaginile animate (GIF).

Compania care deţine reţeaua de socializare anunţase că pregăteşte aceste modificări încă din luna mai a acestui an. Potrivit portalului The Verge, care citează un purtător de companiei Twitter, noile funcţionalităţi vor fi puse în funcţiune în această săptămână.

De asemenea, utilizatorii de Twitter vor beneficia de un serviciu de alerte privind anumite platforme de streaming, dacă ei urmăresc deja conturile respective, cu care reţeaua de socializare are parteneriate. Astfel, utilizatorii vor fi informaţi în timp real despre transmiterea anumitor evenimente sportive ale NFL, despre ştiri sau emisiuni live ale Bloomberg sau alt tip de conţinut furnizat de compania de ştiri şi divertisment Cheddar.

S-a discutat mult în mediul online pe marginea eliminării limitei de 140 de caractere, fiind luate în considerare şi variante privind creşterea acestei limite până la 10.000 de caractere, însă directorul executiv al Twitter, Jack Dorsey, a confirmat în luna martie a acestui an că discuţiile pe marginea limitei respective au fost exagerate şi că limita rămâne valabilă. Chiar şi în ce priveşte noile funcţionalităţi, din 19 septembrie, limita de 140 de caractere rămâne neschimbată.

Prin aceste modificări Twitter încearcă să îşi mărească baza de utilizatori care în prezent este de 313 milioane. Recent, au fost vehiculate informaţii privind o eventuală cumpărare a Twitter de către o altă companie, însă reprezentanţii reţelei de socializare au declarat săptămâna trecută că nu au fost făcute oferte în acest sens şi că se vor concentra în continuare pe reducerea costurilor, scrie digitaltrends.com.(Text: Agerpres, Foto: digitaltrends.com)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *